جزوه کارگاه جوشکاری و ورقکاری دانشگاه صنعتی شریف

کتاب کارگاه جوشکاری و ورق‌کاری دکتر مسعود فکوری حسن‌آبادی، حاصل ۵ سال تدریس ایشان در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف است.

لینک تهیه کتاب

توجه: با درج ایمیل معتبر حین خرید، ویرایش‌های بعدی این کتاب را به رایگان دریافت خواهید نمود.

نسخه حاضر در خرداد ۱۳۹۸ برای اولین بار منتشر می‌شود. این کتاب به‌همراه یک سی‌دی حاوی یک فایل pptx، فیلم باکیفیت از ۲۳ روش جوشکاری و همچنین نرم‌افزار موردنیاز برای اجرای فیلم‌ها است. تمامی تصاویر موجود در این کتاب به‌همراه تصاویر تکمیلی به‌صورت رنگی در فایل pptx قرار گرفته تا اساتید محترم در امر آموزش از آن بهره گیرند. لطفاً برای دریافت سی‌دی با شماره تلفن ۰۹۳۷۴۸۴۰۵۱۱ تماس حاصل فرمایید. هزینه پرداختی شامل سی‌دی نمی‌شود.

مخاطب این کتاب تنها دانشجویان رشته مهندسی و علم مواد نیستند، بلکه دانشجویان رشته‌های مکانیک، عمران، برق، مهندسی شیمی و صنایع نیز باید بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. از طرفی در کشور عزیزمان ایران شاهد هستیم که دانشگاهیان، بازاری‌ها و اهل صنایع هنوز به یک هم‌زبانی مطلوب نرسیده‌اند. بنابراین این کتاب در زمینه جوشکاری و ورقکاری چند اصل و هدف را دنبال کرده‌است:

۱- ساده‌نویسی و پرهیز از بیان مطالب پیچیده!

۲- خلاصه‌گویی: کارگاه محل عمل و کسب تجربه است و انتظار می‌رود آن‌چه به‌عنوان تئوری مطرح می‌شود تنها برای راهنمایی و ایجاد جذابیت باشد.

۳- تلاش برای رسیدن به هم‌زبانی: سعی شده هر آنچه در صنایع و بازار ایران مصطلح است در کنار کلمات فارسی رایج در دانشگاه و همچنین معادل‌های انگلیسی آورده‌شود.

۴- ذکر مثال براساس زندگی روزمره: که باعث افزایش اعتماد به نفس دانشجویان در تعاملات غیردانشگاهی می‌شود و همچنین خلاقیت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

کارگاه جوشکاری و ورقکاری دانشگاه صنعتی شریف, کارگاه جوشکاری و ورق‌کاری دانشگاه صنعتی شریف, کارگاه ورقکاری و جوشکاری دانشگاه صنعتی شریف,کارگاه ورق‌کاری و جوشکاری دانشگاه صنعتی شریف,کارگاه جوشکاری و ورق کاری دانشگاه صنعتی شریف,کارگاه ورق کاری و جوشکاری دانشگاه صنعتی شریف,آزمایشگاه جوش دانشگاه صنعتی شریف,کارگاه جوش دانشگاه صنعتی شریف,کارگاه ورق دانشگاه صنعتی شریف,کارگاه ورقکاری دانشگاه صنعتی شریف,کارگاه ورق‌کاری دانشگاه صنعتی شریف,کارگاه ورق کاری دانشگاه صنعتی شریف,جزوه کارگاه جوشکاری و ورقکاری دانشگاه صنعتی شریف, جزوه کارگاه جوشکاری و ورق‌کاری دانشگاه صنعتی شریف, جزوه کارگاه ورقکاری و جوشکاری دانشگاه صنعتی شریف, جزوه کارگاه ورق‌کاری و جوشکاری دانشگاه صنعتی شریف,جزوه کارگاه جوشکاری و ورق کاری دانشگاه صنعتی شریف,جزوه کارگاه ورق کاری و جوشکاری دانشگاه صنعتی شریف,جزوه کارگاه جوشکاری و ورقکاری, جزوه کارگاه جوشکاری و ورق‌کاری, جزوه کارگاه ورقکاری و جوشکاری, جزوه کارگاه ورق‌کاری و جوشکاری,جزوه کارگاه جوشکاری و ورق کاری,جزوه کارگاه ورق کاری و جوشکاری, کتاب کارگاه جوشکاری و ورقکاری, کتاب کارگاه جوشکاری و ورق‌کاری, کتاب کارگاه ورقکاری و جوشکاری, کتاب کارگاه ورق‌کاری و جوشکاری,کتاب کارگاه جوشکاری و ورق کاری,کتاب کارگاه ورق کاری و جوشکاری

آزمایشگاه جوش, کارگاه جوش, کارگاه جوشکاری و ورق کاری, کارگاه جوشکاری و ورقکاری, کارگاه جوشکاری و ورق‌کاری, کارگاه ورق کاری و جوشکاری, کارگاه ورق کاری, کارگاه ورق, کارگاه ورقکاری و جوشکاری, کارگاه ورق‌کاری و جوشکاری, کارگاه ورقکاری, کارگاه ورق‌کاری

این نوشته در اخبار ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید