مستر قصاب و عدم مشتری مداری

۱۵ اسفند ۱۳۹۷

متاسفانه شرکت ما بدون بررسی میزان اعتبار و مشتری مداری مستر قصاب اقدام به تهیه بن خرید گوشت برای کارمندان خود کرده است. یک هفته است که در سایت تلاش می کنم با این بن خرید کنم، اما هنگام انتخاب زمان تحویل، هیچ زمانی باز نمی شود. از همکاران شنیدم که بدون بن خرید، همه زمان ها باز است. و در کمال تعجب متوجه شدم که حرف آن ها درست است. با مستر قصاب تماس گرفتم و اپراتور هم این موضوع را تایید کرد و فهمیدم یک هفته ست که سر کارم!

آیا درست است که چون شرکت، ما را مجبور به خرید از این سایت کرده، مشتری درجه دوم به حساب بیاییم؟ واقعا مدیران این سایت فرق بین فروشگاه اینترنتی و فروشگاه های بین راهی را نمی دانند؟ فروشنده ها در فروشگاه های بین راهی اگر به یک مشتری خیانت کنند، خیالشان راحت است که احتمال بازگشت این مشتری کم است و همچنین صدای او به جایی نمی رسد. اما فروشگاه های اینترنتی باید بدانند که هر مشتری ناراضی، خود به معنای تباهی بخشی از آینده آن فروشگاه است و می تواند میلیون ها تومان تبلیغات آن فروشگاه را خنثی کند. سایت مستر قصاب اگر متعلق به ارگان های دولتی باشد که هیچ، اما اگر خصوصی باشد، با این رویه به زودی برشکست خواهد شد، یا حداقل آن که مشابه چند فروشگاه اینترنتی دیگر به رویاهای خود دست نخواهد یافت.

مسئولین فروشگاه اینترنتی مسترقصاب اگر کمی به دیجیتال مارکتینگ آشنایی داشته باشند، حتما این مطلب مرا ظرف یکی دو روز آینده خواهند دید و امیدوارم برای آن جوابی داشته باشند. اگر هم آشنایی نداشته باشند که نیازی به دیدن مطلب بنده نیست!

مشکل در زمان تحویل مسترقصاب

مشکل در زمان تحویل مستر قصاب

آیا بن خرید مستر قصاب خوب است؟

نظرات در مورد بن خرید مستر قصاب

کد تخفیف مستر قصاب

خرید گوشت از مستر قصاب

نحوه تهیه بن خرید برای شرکت ها

کلاهبرداری مستر قصاب

کلاهبرداری آشکار مستر قصاب

آیا بن خرید مسترقصاب خوب است؟

نظرات در مورد بن خرید مسترقصاب

کد تخفیف مسترقصاب

خرید گوشت از مسترقصاب

نحوه تهیه بن خرید برای شرکت ها

کلاهبرداری مسترقصاب

کلاهبرداری آشکار مسترقصاب

خرید گوشت اینترنتی

نحوه استفاده از بن خرید مسترقصاب

آموزش تصویری استفاده بن خرید مستر قصاب

تجربه خرید از مستر قصاب

امان از mrghasab

 

 

این نوشته در اخبار ارسال و , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید